Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас

27 Март, 2025 13:14 46 285 115

  • dacia-
  • bigster-
  • тест-
  • цени

Моделът Bigster има всички шансове да се превърне в бестселър сред средноразмерните SUV-та

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 1

Марсилия, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

След премиерата си в края на миналата година в Париж, Dacia Bigster вече е готова за серийно производство и първите екземпляри бяха изкарани на пътя. Екипът ни, естествено, се възползва от възможността да направи първи тест на новата, най-голяма и най-мощна Dacia. Румънците бяха организирали пробното шофиране във Франция, където ние се запознахме обстойно с новата кола с повишена проходимост. Ето и първоначалните ни впечатления.

Екстериор и интериор

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 2

Времената, когато "дачиите" бяха определяни като автомобили без дизайн, отдавна отминаха. Сега румънските коли впечатляват с доста атрактивен външен вид. Но никоя Dacia не е изглеждала толкова впечатляващо, колкото Bigster – най-малкото защото никоя не е толкова голяма.

Със своите 4,57 метра дължина той е дори с два сантиметра по-дълъг от седемместния Jogger, а със своите 1,81 метра широчина е с 3 см по-широк. Освен това е с 3 см по-висок от Jogger.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 3

Но малката разлика в размерите не означава, че Bigster е идентичен със седемместната Dacia. Той просто е много повече кола. Всъщност Bigster се позиционира в по-горния автомобилен клас – по-масивен е и е истински кросоувър. Седиш по-високо, по-удобно, имаш повече пространство и, въпреки че целият интериор е от твърда пластмаса, изглежда по-качествен.

Някои хора може би се чудят защо сравняваме Bigster с Jogger, а не с Duster. И въпросът е основателен. Все пак Bigster е SUV, също като Duster. Bigster обаче е значително по-големият брат – с разлика от 23 сантиметра в дължината. По габарити и функционалност е доста по-близък до Jogger, макар да не разполага със седемместна версия.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 4

Факт е, че в Bigster има много място. Багажникът побира до 667 литра, а със сгънати облегалки на задните седалки (които се освобождават с дистанционно) достига чудовищните 1 937 литра. Това обаче важи само за версиите с предно предаване – при задвижването на четирите колела и хибридната версия товарният обем е малко по-ограничен. Въпреки това, дори хибридът разполага с цели 550 литра товарно пространство.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 5

Отстрани има малко, но силно LED осветление за багажника, което може да се сваля и да се използва като фенерче. Освен това държачът може да носи и други практични аксесоари.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 6

Друга интересна екстериорна приумица е скритата дръжка на задната врата, разположена до прозореца. Изглежда добре и е функционална, но едва ли някой би си помислил, че Bigster е автомобил с две врати. А и няма нужда да се крие задната седалка, защото дори по-високи пътници ще я намерят за много удобна, с достатъчно пространство за коленете и главата.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 7

Bigster също оправдава репутацията си на флагман и на предните седалки. Седалките са удобни, макар и без силно изразена странична опора. Скоростомерът е 7- или 10-инчов дисплей, а в центъра на арматурното табло стандартно е монтиран 10-инчов сензорен екран. Повечето контроли са дигитални, но бутоните на волана са аналогови, а под дисплея има удобен панел с бутони за климатика.

Двигател и ходови характеристики

Базовата версия на модела разполага с 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с мощност 140 к.с., допълнен с 48-волтова мека хибридна технология и ръчна шестстепенна скоростна кутия. Двигателят, наречен TCe 140, дебютира в автомобил с марка Dacia. Той е икономичен, но му липсва малко динамика.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 8

Оптималният вариант според нас е Hybrid 155 – по-мощен пълен хибрид, който осигурява по-добра динамика. Само този двигател може да се комбинира с автоматична трансмисия. Bigster обаче няма 4х4 версия при този мотор, тъй като той е предназначен основно за градско и шосейно шофиране.

Единствената версия със задвижване на четирите колела е TCe 130 4x4, която разполага с 1,2-литров трицилиндров двигател с 48-волтова мека хибридна система и мощност 131 к.с.. Благодарение на клиренса от 22 сантиметра, дори стандартните версии са подходящи за леки офроуд терени.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 9

Що се отнася до возията, тя е мека и комфортна, идеална за дълги пътувания. Инженерите на Dacia са се постарали да запазят баланса – въпреки удобното окачване, колата стои стабилно в завои и кренът е минимален за този клас автомобили. Още нещо – шумоизолацията е на отлично ниво, което не беше характерно за предишните модели на Dacia.

Заключение и цена

Отвън Dacia Duster изглежда много по-престижен от претрупания с пластмаса интериор, който обаче, както вече споменахме, не изглежда никак зле. И това може да бъде простено на най-големия SUV на марката, тъй като салонът минава за здрав и определено много добре проектиран.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 10

Освен това, къде можете да получите напълно оборудван компактен SUV със задвижване на всички колела в C-сегмента, включително всички екстри и специална боя за 55 000 лева? Ето и цялата ценовата листа на новия Bigster, която едва ли се нуждае от коментар.

Тествахме най-голямата и най-мощна Dacia. Вижте и колко струва у нас - 11

За относително малко пари (предвид цените на конкурентите) получавате "много кола". И последно, но не и по важност. Съвсем скоро, през юни, се очаква и двугоривна версия с фабрична газова уредба, която според нас е най-добрата алтернатива за икономично шофиране.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марин

    55 37 Отговор
    Ето това вече си е съвсем истинска кола, на нормални (не казвам ниски) цени. Добро ревю, браво!

    Коментиран от #11, #19, #76, #82

  • 2 Зевс

    111 16 Отговор
    Жалко, че броя на цилиндрите е на половина от нормалните за подобен тип кола. Завиждам на американците, които карат огромни атмосферни осмаци и не мислят за разход, екология и турбини.

    Коментиран от #4, #9

  • 3 Сталин

    95 19 Отговор
    1,2 двигател - пълен боклук след 250 000 двигателя е за смяна

    Коментиран от #10, #15, #34, #50, #67

  • 4 Име

    34 26 Отговор

    До коментар #2 от "Зевс":

    Хибридът е четирицилиндров. Колата е чудесна, ревюто на Славчев - също

    Коментиран от #42

  • 5 Георги

    71 1 Отговор
    ако му сложат двигател, да кажем, 150-160 коня и ще избият конкуренцията. Но те сигурно го знаят.

    Коментиран от #25, #26, #36, #52

  • 6 Госта.

    51 7 Отговор
    Автора, колата е френска само името е на Римската провинция . Защо така не спомена КОЛКО тежи тази кола??? та да си направим сметка с този двигател до къде ще отиде.

    Коментиран от #32

  • 7 От погледа на двигателя, не ми харесва,

    27 26 Отговор
    всичко е претъпкано, няма място да се работи?
    Погледни "японките" просторно, идеални за поправка?
    Германските "щайги" са като Дачията.

    Коментиран от #77

  • 8 Симо

    82 5 Отговор
    1,2 литра и три цилиндъра??? Трябва да е някаква шега! За джипка над 4,5м.
  • 9 стоян

    11 31 Отговор

    До коментар #2 от "Зевс":

    До 2 ком - имам мотор 650 кубика с един цилиндър - три са достатъчно ако искаш икономичен автомобил

    Коментиран от #40, #53

  • 10 Баба Гошка

    54 20 Отговор

    До коментар #3 от "Сталин":

    Голям си оптимист. 250 000 км ако изкара, ще те впишат в дачия-гинес. Двигателя 1 8 tdi на Моя форд ван, произведен в турция, изпуши на 35000 км купен от нов и само 5 години каран (7000 км на година). И много от същия модел изпушиха по същото време. А туй малко двигателче един по- сериозен баир няма как да качи. С 5 човека и багаж има да бутат яко или да катерят пеш

    Коментиран от #61

  • 11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    54 3 Отговор

    До коментар #1 от "Марин":

    Като купе- нормална кола,
    като мотор- 3×333 е косачка за ливада‼️
  • 12 Гришата Ганчев съм

    30 4 Отговор
    Щях да боря Дачия с нашите Грейт Уол ама греда .........

    Коментиран от #62, #99

  • 13 Директора

    42 22 Отговор
    Браво на Дачия. Мачка с продажбите. Нека формуните разбирачи си карат старите "премиуми". Пазара е истинското мерило. Намериха си хората ниша и работят истински. Отново браво!

    Коментиран от #16, #21

  • 14 Радио Елто

    13 24 Отговор
    Страхотен Автомобил

    Коментиран от #88

  • 15 сеск

    23 47 Отговор

    До коментар #3 от "Сталин":

    Ганьо продължава да бъде с мисленето, че една кола (като москвич и жигула) трябва да се кара 30 години. хахахахаха

    Коментиран от #17, #20

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Бай Пешо - Карбуратора

    35 25 Отговор
    Вие нормални ли сте? За 55 хиляди си взимам 7 годишна С класа с всички екстри и отделно най-яката и дащна тупалка от петъчната дискотека
  • 19 сектант

    23 4 Отговор

    До коментар #1 от "Марин":

    най-много стойност за парите си и автоматичен багажник и купища лукс
  • 20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    37 18 Отговор

    До коментар #15 от "сеск":

    Е ти верно ли си баровеца дето ще хвърлиш над 55 000 лв за кола от която след три години КАРАНЕ ще вземеш 500лв ❓
    И няма да питам как с пет яки мъжаги и три куфара ще катериш Шипка❕
    Айде нагоре двама ще бутат, ама надалу....ще подпалиш феродото❗

    Коментиран от #64

  • 21 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    34 18 Отговор

    До коментар #13 от "Директора":

    Пазарът е мерило, да ❗
    Във Варна Дачии са само бакшиши и фирмени катъри❗
    Лични Дачии се срещат рядко, много рядко‼️

    Коментиран от #66

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 редник

    35 3 Отговор
    За кола с такива размери ѝ трябват п0не 140-150 к.с.
    А за добър въртящ момент - дизел.

    Коментиран от #30, #35

  • 24 Емил

    29 8 Отговор
    Голяма реклама!!!
    Ама има само външен вид!!!
  • 25 среднощен

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "Георги":

    Това е "следващата стъпка"... Само гледайте...
  • 26 среднощен

    20 3 Отговор

    До коментар #5 от "Георги":

    Трябваше да се казва "БУЛГАР РЕНО", но "пак греда"...
  • 27 Така като

    7 1 Отговор
    Гледам У Нас можем да си я позволим. 😁
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Анонимен

    57 7 Отговор
    SUV с 1,2 литров двигател е абсолютна карикатура
  • 30 Име

    6 2 Отговор

    До коментар #23 от "редник":

    Ми токи били да е 155 коня Идеален е
  • 31 Нормален човек

    39 5 Отговор
    Колата не е лоша явно. Обаче цените вече са неприемливи за Дачия. И при другите модели в така. В момента има оферти от Шкода за Karoq автоматик с високото ниво edition за около 58000. Kia Sportage автомат 160 коня е около 56-57 000 с отстъпката. Подобно са цените при VW T ROCK, Ford Kuga, Seat Ateca - все доказани и сериозни автомобили с доста по-добро качество от Дачия и винаги с отстъпки, за разлика от румънската марка.

    Коментиран от #90

  • 32 Дъстър

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Госта.":

    1300 кг.
  • 33 Държавата на боката и шиши

    20 5 Отговор
    Ако и това има три звезди на краш теста като останалите дачии - не, благодаря. Двигателя от лада хиляда и двеста не го коментираме изобщо.
  • 34 Варна

    16 9 Отговор

    До коментар #3 от "Сталин":

    Само социално слабите ги интересуват коли след 250 000 км. трета учотреба :)
  • 35 Дъстър

    8 5 Отговор

    До коментар #23 от "редник":

    Има 140 к.сили чист хибрид ,150 бензин и се очаква 155.

    Коментиран от #51

  • 36 ДОбрин

    16 3 Отговор

    До коментар #5 от "Георги":

    Можели са ама пустите евронорми ги спират , иначе двигателя 1.33TCE с 160 коня е сполучлив и мощен но и него го спряха.

    Коментиран от #68

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Благодаря!

    40 9 Отговор
    Особено съм Впечатлена от Мощният
    1,2-литров Трицилиндров мотор с мощност от Цели 131 к.с..
    Ако се качат 4 човекаТулупи по 150 кг като Борисов и собственото и тегло,
    и Дачийката няма да може да тръгне,
    а ако се включи и Климатроника съвсем ще Издъхне!

    Коментиран от #41

  • 40 Гост

    19 3 Отговор

    До коментар #9 от "стоян":

    Хубаво го имаш тоя мотор ,ама тежи колко ? 100? 150? 200 кг? Колко тежи тоя кош от статията знаеш ли? Ако тежеше до 1000 кг максимум, три цилиндъра е много добре. Да ама не тежи толкова, а почти двойно.

    Коментиран от #48, #78

  • 41 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    20 2 Отговор

    До коментар #39 от "Благодаря!":

    А не искаш ли да видим как Буци вози Шиши и две горили отзад, от паметника Шипка към Казанлък‼️
    /маторя и на задна няма да ги спира, а феродото ще се опече още по средата на полета🥸‼️

    Коментиран от #46

  • 42 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    15 4 Отговор

    До коментар #4 от "Име":

    А видя ли цената❓ 6О ОООлв🥸‼️

    Коментиран от #45

  • 43 Буха ха

    26 4 Отговор
    Много кола с малко цилиндри, та шак работа.
  • 44 1,2 с три турбини и два компресора

    21 1 Отговор
    на тия коли едно време им казвахме ТеКеЗеСарки щото бяха за нивите не за пътищата но сега вече няма много асвалт затова явно е нормално да ги караш във града

    иначе си са си боклууци с тоя 1,2 мотор че и с три бутала оле мале с 5 човека и климатик как е ще може ли да изпревари нещо различно от спряла кола?

    Коментиран от #49, #55

  • 45 голям смях

    3 4 Отговор

    До коментар #42 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    той вальо козлодуйски с инвалидната си пенсия кола няма как да си купи ! само кремвирши и то не всеки ден
  • 46 Искам

    9 1 Отговор

    До коментар #41 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Да ги видя, Буци и Шиши как летят към пропастта !
  • 47 Фен на Лада Нива

    9 2 Отговор
    Новата нива пък вече е с 6 скорости
  • 48 Дъстър

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Дъстъра тежи около 1350 кг
  • 49 Гост

    15 13 Отговор

    До коментар #44 от "1,2 с три турбини и два компресора":

    За твои сведения, карам Джогър 5места газ-бензин 1000куб.см три цилиндъра, чисто нова от магазина. Трима възрасти и едно дете + багаж с голямо куче в клетка и велосипед на покрива. Колата си върви съвсем прилично със 110 и ускорява съвсем прилично с този товар. Като скорост мен това напълно ме устройва. Сигурен съм, че ще вдигне и 160 без проблем, но сега я разработвам, а и не ми трябва такава скорост. Разход - 6.9 газ извънградско. Смесено 7.6 газ. Извадката за разхода смесено е за последните 1500км. 3-4 пъти седмично прекосявам цяла София по два пъти на ден.

    Коментиран от #54, #59, #69

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Госта.

    16 3 Отговор

    До коментар #35 от "Дъстър":

    Тази мощност при колко оборота на двигателя се достига,а въртящият момент от колко оборота е наличен??? Щото и във Ф-1 от 1500 см
    вадят 700-800к.с ама колко им е животът на двигателите??? За СУВ двигател - бензин под 2 литра ,даже 2,5 е неприемливо -това според мен
  • 52 Хахохи

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Георги":

    Хибрида е 155к.с.

    Коментиран от #84

  • 53 Пълни глупости

    24 1 Отговор

    До коментар #9 от "стоян":

    Карах един Фиат 1,4 , 72 коня и след това преминах на Мерцедес Ц класа 150 коня!! Сега вече 204коня. Фиата харчеше поне с три литра повече. Всяко изпреварване беше премеждие, и опасностите от това да караш бавен автомобил са безброй. Не, мерси. Нито е икономично, нито е безопасно, нито е кеф!!!
  • 54 Типичният българин

    8 3 Отговор

    До коментар #49 от "Гост":

    Ти луд ли си, това взе една звезда от EuroNCAP като излезе преди 3 годими, една звезда!!!!

    Коментиран от #56

  • 55 Николов

    11 15 Отговор

    До коментар #44 от "1,2 с три турбини и два компресора":

    Шофирам Дъстер купен нов 4х4 1.3 150 коня, 3 велосипеда на покрива, каравана около 1 тон и с 4 човека в колата до сега не съм имал проблем с движението по тукашните или гръцки магистрали с 110-120км/ч и в общи линии където и да е. Коментари от рода, че не вървяли и подобни са меко казано смешни.

    Коментиран от #71, #81, #102

  • 56 Гост

    9 4 Отговор

    До коментар #54 от "Типичният българин":

    Информирай се защо, има доста информация нета. Заради пасивните електронни защити или по-скоро заради липсите им. Геометрията на колата и усилените точки са съобразени с последните тенденции в защитата при катастрофа. Моделите от 2024 задължително са оборудвани с асистенти за аварийно спиране, разпознаване на знаци и каране в лентата - все неща, които спирам още като вляза в колата.

    Коментиран от #58, #60, #63, #70, #73, #74, #80

  • 57 Дред

    7 3 Отговор
    Абеее......Дачия🧟‍♂️
  • 58 В.В.П.

    7 1 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Спираш ги защото можеш.Ела виж Лексус-а как е.Няма такива опции.
  • 59 шофьор

    19 8 Отговор

    До коментар #49 от "Гост":

    тя 110км може и да ги държи но нито можеш да изпревариш движеш се камион нито може да спре като хората

    пълна мъка е тая кола, вземи покарай стинска кола дето е 2000 кубика и пак ми кажи как е дачията 1000 кубиковата мизерия

    и какво точно разработваш то докато го разработиш и вече си за нов мотор тоя е умрял още от завода

    Коментиран от #85, #107

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Ти си бил голям головодник бре,

    10 10 Отговор

    До коментар #10 от "Баба Гошка":

    на 35 хиляди да ти изпуши двигател си невероятен гороловник. Н атеб и танк да ти дадат и него ша го съсипеш. А що се тнася до това дали ша изкара баирче или баири и то на офроуд виж клиповете с Дъстъра в ютуб и тогава си проветрявай плювалника и празната кухина на раменете.
  • 62 Цялата ти работа е

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гришата Ганчев съм":

    греда.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Ти си определено по-тъп от

    5 13 Отговор

    До коментар #20 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    колкото може да съществува. Двигателя е куплиран с мек хибрид и това помага,а по магистрала си държи 180 без проблем. Виж видеата в ютуб.Всичко това са нови технологии и няма нищо общо със стари и допотопни технологии от преди 20-30 +++ години.
  • 65 Един

    9 3 Отговор
    Най-мощната Дачия 155к.с...Колко ли е най маломощната
  • 66 Бъълария въобще не е мерило за

    10 8 Отговор

    До коментар #21 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    пазара бе скъсаняк,защото тук не може да си позволят повечето нова кола,а всичко е скрап по над 10-15-20 години ента употреба. Дачия за поредне път е в челото на най-продаваните коли в затънала Джейропа.

    Коментиран от #109

  • 67 антрашпиц

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "Сталин":

    Нормалните хора не сменят мотора,сменят модела или марката ..........
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Тост

    16 2 Отговор

    До коментар #49 от "Гост":

    Я пробвай този джип с двигател на триколка през лятото с включен климатик и същия екипаж на по-сериозен наклон като изкачване на някой проход примерно. Тогава потвърди, че върви прилично. На автомобил с такива размери и тегло 1850 кг му трябва поне двигател 1600 куб. см и мощност 150 к.с.

    Коментиран от #106

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Волокин

    17 3 Отговор

    До коментар #55 от "Николов":

    То на магистрала всеки знае. Опъни го по баира и караваната ще почне да те тегли в обратна посока.
  • 72 .ашак

    4 2 Отговор
    г-жа Петрова.
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Николай

    15 2 Отговор
    Пак са сложили миксер вместо мотор
  • 76 Нищо не разбираш

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Марин":

    от коли! Тея моторчета са пълна скръб!
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 кобрабг

    14 4 Отговор
    Майтап бе уили джип с 1.2 двигател 3 цилиндара .Като пуснеш климатика и ще слизаш да го буташ
    Това ще е мъчение на магистралата ако се натоварите 4 човека с багаж.Да изпревариш ще слизаш да и се молиш маитап.За тия пари по добре китаиска джипка поне са по 150-190 коня пред този миксер с гуми
    Моята Хонда Джаз е 1,2 -90 коня и е 4 цилиндъра и атмосферен двигател и пак по добре от джип с 1,2 литров двигател
  • 80 Типичният българин

    8 1 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Еми имформирах се: джогър 2022- 1 звезда, 2024 - 3 звезди. Трагедия!

    Коментиран от #92

  • 81 Нормален човек

    13 3 Отговор

    До коментар #55 от "Николов":

    Нямам против Дъстъра. Обаче у нас иде реч за демараж, за междинни ускорения, понеже нямаме магистрали. И аз съм карал малко 1.3. 150 коня автомат Дъстър. Бива, но само ако не е претоварен. Затова бих предпочел примерно Шкода или Форд Куга.
  • 82 Коментатор

    20 1 Отговор

    До коментар #1 от "Марин":

    Пневматичния пистолет в гумаджийницата има по-голяма мощност от тая глупост!

    Като видите пинчери да теглят шейна на ескимоси, тогава ще приема 3 цил двг на около 2 тона джип!!!

    Тва кат т.нар. "зелена сделка"!
    Гигантска тежка минна техника на дизел, копа стотици тонове различни видове руда за тия батерии (дето само към 5% се рециклират), които после ги зареждат с ток от енергиен микс, в който преобладават източници на енергия като въглища, петрол и газ?!

    Съвременния корпоративен ф.шизъм с марионетки като Урсула, Шолц, Бербок, Стармър, Трюдо, Боко, Шишо, Киро, Асен и др.!!!

    Като си купите автомобил, който не може и гаранцията да ви изкара, реално ще замърсява многократно повече от автомобил с нормален обем двг, щото мотора му ще стане консуматив!!!

    Коментиран от #110

  • 83 Ще си

    8 2 Отговор
    купя само ако ги направят с един цилиндър 125 кубика.
  • 84 Дъстър

    3 3 Отговор

    До коментар #52 от "Хахохи":

    Хибрида е 140 к.сили. 100%.
  • 85 Дъстър

    5 6 Отговор

    До коментар #59 от "шофьор":

    1 кара каравана . Макс 100 км /час по закон. Дори нарушава закона с тези 10-20 км.
    За Дъстара тези км са без проблемни.
    Абе я си карайте другите коли и на нас ни оставете тази.
  • 86 Лумпен

    15 2 Отговор
    Очаквам НС и НСО да си купят за народните любимци...!
  • 87 Не ставаа

    7 8 Отговор
    Кенееееееефффффффф
  • 88 Гейски

    6 6 Отговор

    До коментар #14 от "Радио Елто":

    Гейски мобил
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Някой проверил

    9 4 Отговор

    До коментар #31 от "Нормален човек":

    Добре е да се проверява като се пише, горното не е вярно защото:
    1. всички марки вече предлагат 3 цилиндрови двигатели, надути до 130/140/150 кс;
    2. цените са доста високи навсякъде, напр. шкода карок с дизел най-високо ниво и ръчна ск.кутия е 68к
    3. всички го докарват на дизайн, но двигателите са ограничени, но в края на краищата пазара ще покаже след година - две кой е на правилната пътека. Засега напр. Дачия сандеро е топ в класацията
    Нямам нищо общо с автомобилния бизнес, а констатирам лични наблюдения

    Коментиран от #93

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Нормален човек

    11 4 Отговор

    До коментар #90 от "Някой проверил":

    Всичко, което съм написал е проверено. И само Куга е с три цилиндъра, но е 1.5 и 184 коня. Карок едишън 1.5 бензин автомат 150 коня е 4 цилиндров и е 58 000 лева на сайта им. Да не говорим, че Октавия комби 2.0 дизел, автомат, 150 коня , 4х4 е обявена за 60 к. Киа Спортидж реално я продават за 56-57 000 1.6 160 коня автомат. Нямам против Бигстъра, но би било добре да е 10 к надолу цената.
    .

    Коментиран от #95

  • 94 факт

    6 7 Отговор
    Супер кола нищо общо с бок луцоте на шкода за по 80 бона.
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 някойситам

    9 1 Отговор
    Абсолютно нищо освен суха информация от сайта, нито истински разход, възможности на 4х4, дали кутия прегрява при силно натоварване, как ускорява автомобил в реални условия.... нищо, какво е ревю това? Платена акция от дачия?!
  • 98 оня с коня

    9 2 Отговор
    Авторът на Статията прави някои много важни и съществени Изводи в резултат на Теста като например "Двигателят е икономичен,но му липсва малко динамика",т.е. Изпитателите не са си губили напразно времето и са установили на практика Истинността на поговорката "С Пръдня боя не става".По-нататък пък същите изпитатели установянат че Возията едновременно е "мека" и приятна за Дълъг път,а КРЕНЪТ при Завоите е "минимален".Естествено тоя минимален Крен е в пълно противоречие в съчетание с Мека возия ,но това е само та пръв поглед,щото при движение с 5-6 км/ч нещата се получават.

    Коментиран от #101, #108

  • 99 дедо

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гришата Ганчев съм":

    Греда беше погледни сега китайчетата разцепиха Дачия в сегмента SUV .Имам Дъстер 2019 година и следващата че ми е китайче за съжаление Дачия се поизложиха с новия Дъстер и сега затова пускат Бигстер бързо ама и той е зле от към оборудване и цена най вече.
  • 100 Тони Ножа

    8 4 Отговор
    - Брат, ти спал ли си някога с жена?
    - Не, брат, аз карам дачиа.
  • 101 факт

    4 0 Отговор

    До коментар #98 от "оня с коня":

    Зависи какво търсиш и колко можеш да кихнеш.
    Мощ за малко пари има сано в Щатите европа е компромис.
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Пежо

    4 4 Отговор
    Браво на дизайнерите.Тежи само 1350 кг, докато нормален СУВ с тези габарити е около 1650-1750.Къде и как е пестено, не знам.Липсата на дизелов двигател е достатъчна, за да се откажат много хора.С тези двигатели ще ускорява прилично, но как ще звучат, какъв ресурс имат, и дали ще харчи масло, ще разберат купилите го
  • 104 ФАКТ

    6 2 Отговор
    КАРУЦАТА СИ Е КАРУЦА.
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #69 от "Тост":

    За модела Бигстър никога не съм твърдял нещо относно динамиката му. Писал съм за Джогър 1000куб.см 98к.с газ-бензин. Изнесъл съм факти от лични възприятия в експлоатацията на автомобила. В крайна сметка нещата опират дотам дали те устройва, а не дали това е перфектния автомобил за всеки вкус и всеки джоб. Аз съм написал, че ускорението и крейсерската скорост на автомобила ме устройва както и товароносимостта му - все неща пряко засягащи конструктивната мощност на мотора. Има и други теми относно един автомобил като надеждност, комфорт, поддръжка, препродажна цена и др., които не съм засягал, защото нишката на дискусията се движи около адекватността на двигателя.
  • 107 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #59 от "шофьор":

    Едни от колите, които съм експлоатирал са 2010 Ауди А4 Спортсбак Дизел(служебна по немски аутобани без ограничение), 2010 БМВ 525 дизел(пак служебна, пак по немски аутобани). Тогава колите бяха чисто нови и последен модел. Та идеята ми е, че съм карал коли с над 200к.с и съм ги карал с над 220км/ч и имам представа за комфорта и мощността и усещането да караш такива автомобили. Написал съм лични впечатления за Джогър и в крайна сметка всичко опира до това дали те устройва, а не дали е перфектния автомобил за всеки вкус.
  • 108 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #98 от "оня с коня":

    Именно меката возия т.е по-меките настройки на окачването причинява крена в завоите. Меката настройка на окачването при СУВ автомобилите се прави, за да не "люлее" толкова при преминаване през препятствия, защото колкото по-висок е един автомобил, толкова повече "люлее" и това са геометрични законни. Ако се направи по-твърдо окачването се намалява крена в завоите, но се влошава комфорта. Решението на тези изконни проблеми в автомобилостроеното е адаптивното окачване, но там цените са други и не съответства на идеята, с която е създадена този автомобил.
  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Владо

    2 0 Отговор

    До коментар #82 от "Коментатор":

    Братле, голям лаф каза с тоя пневматичен пистолет. Умрех от смех😂😂😂
  • 111 Браво, но…

    4 1 Отговор
    В Четвъртък бях в дилърството на Сузуки. Нов Сузуки Витара All Grip, с всякакви екстри, 1.4 бензин / хибрид, 140кс - 53000лв. Да, по-малка е колата, но Сузуки Витара е по-лека, по-икономична, по-бърза, по-надеждна, по-безшумна, по-добра off-road и по-евтина.

    Коментиран от #113

  • 112 Какво НЕ пише

    3 1 Отговор
    В тази статия? 1 - предлага се и Bigster, 1.8 Mild Hybrid, автоматична скоростна кутия. Но - системна мощност 156кс, 4-степенен автомат!? В 21-ви век!?. Тегло на купето без течностите - 1450кг. Ускорение 9.7сек. Предполагам, че цената ще е над 60х лв.
  • 113 Сър Мастър Бейтс

    3 0 Отговор

    До коментар #111 от "Браво, но…":

    В момента няма Витара с 140 кс. Има 1.4 турбо 129 кс мек хибрид и 1.5 атмосферен 116 кс пълен хибрид. Пълния хибрид започва от 59к, Дачията е един клас нагоре като размер, с 155 кс е и започва от 55к. Всеки да си преценява.
  • 114 Старец

    1 2 Отговор
    1.2 литров мотор 140 кс. Ужас и безумие. 80 годишен на виагра. Инфаркт след 1 минута.
  • 115 Типичният българин

    2 4 Отговор
    За цяла седмица ли са си платили тия да им седи рекламата тука? Всички вече разбраха за тая фрвнска бангия, дето не може да мине EuroNCAP краш тестовете даже, аман!